پرسشنامه رضایت ارباب رجوع از خدمات :

شهروند گرامی خواهشمند است با اعلام میزان رضایت خود از هر یک از محورهای ارائه شده در این پرسشنامه، ما را در ارتقا سطح رعایت حقوق شهروندی یاری فرمایید.
  • 0
  • مشخصات فردی
    1
  • جنسیت :*
    مرد
    زن
    2
  • سن :*
    3
  • میزان تحصیلات :*
    4
  • شغل :*
    5
  • برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟*
    6
  • تعداد دفعات مراجعه :*
    7
  • شفافیت فرآیندی :
    8
  • *ضعیفمتوسطخوبعالی
    1) نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
    2) نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
    3) انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
    9
  • پاسخگویی و مسئولیت پذیری :
    10
  • امتیاز*ضعیفمتوسطخوبعالی
    1) نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
    2) امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
    3) به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
    4) راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پی گیری وضعیت درخواست ها
    11
  • تسلط بر فرآیند :
    12
  • *ضعیفمتوسطخوبعالی
    1) دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
    13
  • زمان فرآیند :
    14
  • *ضعیفمتوسطخوبعالی
    1) تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
    2) تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت"
    3) میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
    15
  • نظام مند بودن فرآیند :
    16
  • *ضعیفمتوسطخوبعالی
    1) نظم، ترتیب وسهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
    2) دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیک یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
    3) ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری(نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و...)به بخشهای مختلف
    4) احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
    17
  • کلیت فرآیند :
    18
  • *ضعیفمتوسطخوبعالی
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده :
    19
  • توضیحات بیشتر :
    20
  • چنانچه علاوه بر موارد فوق، مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روش های انجام کار در زمینه موردنظر خود دارید، عنوان کنید :*
    21