واحد ارزیابی عملکرد
وظایف واحد ارزیابی عملکرد
1. همکاری در تهیه و تدوینشاخص های اختصاصی و معیارهای ارزیابی عملکرد دانشکده و واحد های وابسته به آن
2. اجرای دستورالعملهای ارزیابی عملکرد و تکمیل فرمهای مربوط و تهیه مستندات لازم
3. احصاء فرمهای تکمیل شده و مستندات آنها و ارایه به شورای تحول اداری یاکمیسیون تحول اداری دانشکده
4. همکاری و هماهنگی با شورای ( یا کمیسیون ) تحولاداری دانشگاه به منظور تعیین و تأیید امتیازات
5. بررسی برگههای تکمیل شده وتأیید آنها بر اساس عملکرد واقعی توسط شورای ( یا کمیسیون ) تحول اداری
6. پیگیری و اجرای ارزیابی عملکرد دانشکده و واحد های وابسته و تهیه گزارش تحلیلی ازنتایج ارزیابی و ارائه آن به ریاست دانشکده و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور درمقاطع زمانی تعیین شده
7. نظارت بر حسن اجرای برنامههای ارزیابی عملکرد دردانشکده و واحد های وابسته و تحلیل ارزیابیهای انجام شده و ارائه پیشنهادهای لازم
8. انجام مطالعات و تحقیقات لازم در رابطه با برنامههای ارزیابی عملکرد وشاخصهای مورد عمل در دانشگاه و ارائه پیشنهادهای لازم
9. انجام سایر اموری که درچارچوب برنامههای ارزیابی عملکرد دانشکده از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشورارجاع میگردد
10. دریافت برگههای تکمیل شده توسط مدیران مسئول و مجریان دانشکده و تلفیق آنها و ارسال جهت تصویب به مراجع ذیربط