واحد پاسخگویی به شکایات
وظایف واحد پاسخگویی به شکایات
1. دریافت شکایات از سامانه بازرسی دانشکده، الکترونیکی دفتر بازرسی، ایمیل، فاکس، پیامک، صندوق رسیدگی به شکایات، حضوری، مکتوب و گزارشات تلفنی (24 ساعته) مراجعین از واحدها، کارکنان دانشکده و کلیه موسسات بهداشتی،درمانی و دارویی
2. بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی
3. بررسی و پاسخگویی در خصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی
4. پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان
5. جمع بندی شکایات به صورت دوره ای و تجزیه و تحلیل شکایات و ارائه گزارش برای ریاست دانشکده و دفتر متبوع در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
6. پیگیری نتایج گزارش های تهیه شده
7. پیگیری اقدامات انجام یافته برای ارسال پاسخ به شاکیان